Stäng

Sponsring

Sponsring

Riktlinjer sponsring

Sponsring är en del av NP Nilssons totala marknadskommunikation men samtidigt ett sätt att ge tillbaka till bygden där vi verkar genom en CSR-satsning riktad till barn- och ungdomsverksamhet. Våra sponsringsåtaganden ska leda till att NP Nilsson som varumärke uppfattas positivt och syns i olika sammanhang där socialt engagemang står i fokus. Det är viktigt att sponsringsmedlen används för det avsedda ändamålet och tillhandahålles rätt mottagare. Sponsring skall alltid ske öppet och i överensstämmelse med gällande lagar.

Fördelar för NP Nilsson kan vara: 

  • Öka kännedomen om vårt varumärke och vårt erbjudande
  • Förstärka vår image och därmed stärka vårt varumärke
  • Öka den interna stoltheten och engagemanget i företaget
  • Attrahera nya medarbetare

Vårt fokus är:

  • Ungdomsföreningar som stämmer överens med våra värderingar/kärnvärden och
    där tid, vilja och engagemang finns att förmedla vårt varumärke på rätt sätt.
  • Ungdomsföreningar som visar samhällsansvar genom idrott, kultur, hälsa.
  • Att engagera och stötta det lokala samhället.

Sponsring till t.ex. välgörenhetsorganisationer och föreningar utan ungdomsverksamhet görs inte generellt. Däremot kan vi i vissa fall sponsra lokala verksamheter och evenemang som är starkt förenade med NP Nilssons verksamhet.

Ansök om sponsring:
Vill ni att NP Nilsson sponsrar er förening eller aktivitet? Då vill vi veta vad ni ansöker om, vilken koppling ni ser till oss samt på vilket sätt ni kan hjälpa till att marknadsföra NP Nilsson. Använd formulär på denna sida. Vi tar inte emot sponsringsförfrågningar via telefon.

 

Ansökan sponsring

Fyll i fälten nedan så noga ni kan.

Hos NP Nilsson vilar dina personuppgifter tryggt. Integritetspolicy

Jag godkänner behandlingen av mina personuppgifter enligt ovan.